Service- en onderhoud

img-maintenanceVeel organisaties kiezen ervoor om service- en onderhoud van AV apparatuur uit te besteden aan AENC. Met een SLA (Service Level Agreement) contract bent u als bedrijf verzekerd dat uw AV apparatuur jaarlijks onderhouden wordt en dat storingen door professionele monteurs worden verholpen.

Service

Als u problemen heeft met uw AV apparatuur meldt u dit bij onze service- en supporthelpdesk. In veel gevallen kunnen wij een storing via de telefoon oplossen. Wanneer dit niet lukt, sturen wij een servicemonteur langs om het probleem op te lossen.

Bij sommige storingen wordt apparatuur naar de fabrikant opgestuurd om daar gerepareerd te worden. Als dit gebeurd dan zorgen wij ervoor dat er vervangende apparatuur geïnstalleerd wordt. Op deze manier kunnen bedrijfsprocessen gedurende de reparatie gewoon doorgaan.

Onderhoud 

Door AV apparatuur jaarlijks te onderhouden wordt de kans op storingen verkleind en de levensduur van de apparatuur verhoogd. Bij een onderhoudsbeurt wordt apparatuur schoongemaakt, aansluitingen en bekabeling gecheckt, stof en vuil verwijderd en de apparatuur opnieuw afgesteld.

Storingen voorkomen? Gebruik deze gratis AENC Handout!

Neem contact opTerug naar de homepage